Lamberts oficiālais interneta veikals un izplatīšanas kanāls Baltijas valstīs pieder mPharma OÜ (reģistrācijas kods 14229338, Vabriku 3-8 Tallinn 10411)

Vispārīgie pasūtījuma/abonementa noteikumi

Vispārīgie noteikumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām, kas rodas, veicot uztura bagātinātāju pasūtījumu MPharma OÜ (turpmāk saukts – MPharma) pasūtīšanas vidē (turpmāk saukts – Tiešsaistes veikals) interneta vietnē lambertseesti.ee; lambertsbaltic.com; lambertslatvija.lv; lambertslietuvos.eu; ru.lambertsbaltic.com. Papildus šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem Klientam un MPharma ir saistoši Igaunijas Republikā spēkā esošie tiesību akti, uztura bagātinātāju e-veikala cenu saraksts un ierastā labā prakse.

1. Uztura bagātinātāju pasūtīšanas procedūras

1.1 Lai pasūtītu uztura bagātinātājus, Abonentam (Klientam) nav jāreģistrējas kā MPharma (Lamberts) interneta vides lietotājam (turpmāk tekstā — Interneta vide).

1.2. Klients izvēlas vēlamo uztura bagātinātāju(-s), nosaka katra uztura bagātinātāja daudzumu, izvēlas piemērotu apmaksas un piegādes veidu un apstiprina pasūtījumu.

1.3. Pasūtīto uztura bagātinātāju cena neietver piegādes izmaksas.  Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Līgumslēdzēja (Klienta) izvēlētā piegādes veida.

1.4. Klients var norēķināties par Preci, izmantojot internetbankas saiti, Paypal un Paysera.

1.5. Pasūtījums tiek apstiprināts pēc tam, kad Klients ir veicis un MPharma ir saņēmis maksājumu. MPharma paziņo Klientam pa e-pastu, kad pasūtījums ir stājies spēkā.

1.6. Pasūtītās Preces tiks piegādātas MPharma saskaņā ar Klienta izvēlēto piegādes veidu, kas ir vai nu:

  • Omniva pakomātu terminālis;
  • SmartPost (Itella) pakomātu terminālis;
  • DPD Pickup;
  • Kurjers;
  • Vai citā veidā, kā norādīts tiešsaistes veikala pasūtīšanas vidē.

Piegādes metodi var mainīt tikai tad, ja sūtījums nav izvests no noliktavas, šādā gadījumā tiks piemērota papildu maksa.

1.7. Ja pasūtījums ir pabeigts un apmaksāts darba dienā līdz plkst. 13:00 un ja pasūtījumā ir iekļauti uztura bagātinātāji, kas pieejami mūsu noliktavā Igaunijā, DPD, Omniva, Itella SmartPost vai kurjers piegādās preces uz Klienta izvēlēto saņemšanas vietu Igaunijas teritorijā nākamās darba dienas laikā. Atkarībā no izvēlētās piegādes metodes, vidējais piegādes laiks Igaunijā ir 1-4 darba dienas, Latvijā 1-5 darba dienas un Lietuvā 1-6 darba dienas. Citos gadījumos pasūtījuma piegādes laiks ir līdz 20 darba dienām. Pēc pasūtījuma saņemšanas uz Klienta mobilo tālruni un uz e-pasta adresi tiks nosūtīta īsziņa ar informāciju par pakomāta atrašanās vietu, darba laiku un personalizētu durvju kodu. Ievadot kodu pakomāta skārienekrānā, tiek atvērtas pakomāta durvis, un Klients varēs izņemt paku. Sūtījums tiek glabāts bez maksas Omniva, DPD vai Itella SmartPost pakomātā 7 kalendārās dienas, sākot no ziņojuma nosūtīšanas uz Klienta mobilo tālruni un e-pasta adresi. Pēc 7 dienām paka tiks automātiski nosūtīta atpakaļ uz Lamberts noliktavu, un jaunajai/atkārtotajai piegādei tiks piemērota papildu maksa.

1.8. DHL/Omniva/Itella/DPD/Venipak vai cits kurjera pakalpojumu sniedzējs piegādās paku uz Klienta norādīto adresi Igaunijas teritorijā 1-4 darba dienu laikā, Latvijā 1-5 darba dienu laikā un Lietuvā 1-6 darba dienu laikā, ja pasūtījums tiek pabeigts darba dienā līdz plkst. 13.00 un pasūtījums ietver uztura bagātinātājus, kas ir pieejami Igaunijas noliktavā.  Citos gadījumos pasūtījuma piegādes laiks ir līdz 20 darba dienām. Gadījumā, ja kurjers nevar sazināties ar Klientu pa tālruni, Klienta norādītās adreses paziņojums tiks izlaists un uztura bagātinātāji tiks piegādāti Klientam no tuvākās pasta nodaļas. Pasta nodaļa glabās sūtījumu 7 kalendārās dienas no dienas, kad paka saņemta pasta nodaļā. Pēc 7 dienām Pasūtījums tiks atcelts un Mpharma iekasēs apkalpošanas maksu 5 eiro apmērā.

1.9. Viena un tā paša sūtījuma atcelšanas, maiņas, apmaiņas un atkārtotas nosūtīšanas gadījumā MPharma ietur apkalpošanas maksu 5 eiro apmērā, kā arī piegādes maksu atkarībā no klienta izvēlētā piegādes veida.

1.10 MPharma pieņem, ka Klients, kurš noformējis pasūtījumu, saņems preci preču piegādes adresē. MPharma ir tiesības nodot preces piegādes adresē citai personai, kuru Kurjers pamatoti var uzskatīt par Klienta pārstāvi (ģimenes locekli, uzņēmuma gadījumā – sekretāri, apsargu utt.).

1.11. Preces bojājuma un bojāejas risks tiek nodots Klientam pēc preču nodošanas, kas ir vai nu piegāde ar kurjeru, piegāde pasta nodaļā, Klientam parakstoties par pakas saņemšanu vai preču piegāde, izmantojot Klienta izvēlēto piegādes metodi (piemēram, pakomātu).

1.12 MPharma neatbild par preču defektiem, kas radušies pēc piegādes (kā norādīts 1.10. punktā), un uztura bagātinātāja trūkumiem, kas radušies Preces ļaunprātīgas vai nepareizas lietošanas gadījumā.

1.13. Uztura bagātinātāji, kas Pasūtījuma noformēšanas brīdī neatrodas Igaunijas noliktavā, tiks piegādāti Klientam 20 darba dienu laikā.

1.14. Ja pasūtījums ietver pieejamos uztura bagātinātājus un produktus, kas pasūtījuma veikšanas brīdī nav pieejami, visas preces tiek nosūtītas Klientam vienā iepakojumā 20 darba dienu laikā.

1.15 Uztura bagātinātāju cenas ietver 20% PVN.

1.16. Piegādes maksa ietver 20% PVN.

1.17. Ja mainās PVN likme, preču cenas un piegādes maksas summa tiek koriģēta, ņemot vērā PVN likmes izmaiņas.

2. Reģistrācijas procedūra interneta veikalā

2.1. Lai kļūtu par MPharma (Lamberts) klientu, ir jāreģistrējas kā tiešsaistes lietotājam vietnē lambertseesti.ee; lambertsbaltic.com; lambertslatvija.lv; lambertslietuvos.eu; ru.lambertsbaltic.com

2.2. Lai reģistrētos, ir nepieciešams aizpildīt visus veidlapā norādītos laukus, lai varētu izpildīt visus piegādes nosacījumus un pārliecināties, ka paka nonāk pie klienta.

2.3. Pēc reģistrācijas MPharma (Lamberts) nosūta Klientam paziņojuma vēstuli uz lietotāja norādīto e-pasta adresi ar norādījumeim par lietotāja konta aktivizēšanu.

2.4. Pēc lietotāja konta aktivizēšanas Klients var iekļūt MPharma (Lamberts) interneta vidē ar lietotāja norādīto lietotājvārdu un veikt uztura bagātinātāju pasūtījumus.

 *Pasūtījumus var izvietot arī bez reģistrācijas.

3. Klienta tiesības

3.1. Klientam ir tiesības pasūtīt uztura bagātinātājus no interneta veikala par MPharma noteikto cenu un saskaņā ar fiksētajiem noteikumiem.

3.2. Uztura bagātinātājiem, kas nosūtīti Klientam, jābūt pareiziem un pilnīgiem un jāatbilst MPharma noteiktajiem nosacījumiem.

3.3. Klientam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas iesniegt MPharma (Lamberts) pieprasījumus par pasūtītajiem uztura bagātinātājiem pa e-pastu info@lambertseesti.ee vai info@lambertsbaltic.com.

3.4. Klientam ir tiesības atsaukt uztura bagātinātāju pasūtījumu no pasūtīšanas brīža līdz uztura bagātinātāju saņemšanai 14 kalendāro dienu laikā (saskaņā ar Igaunijas tiesību aktiem).

3.5. Saskaņā ar Saistību likuma 53. panta 4. daļas 4. punkta nosacījumiem, ja preču iepakojums ir atvērts, prece ir lietota vai bojāta (tostarp bojāts iepakojums), preces nevar atgriezt (t.i., Klients zaudē tiesības atcelt pasūtījumu saskaņā ar 3.4. punkta nosacījumiem), izņemot, ja iepakojums ir bojāts transportēšanas laikā un saņemot to no kurjera vai pasta nodaļā. Ja iepakojums transportēšanas laikā ir bojāts, nekavējoties jāinformē MPharma par bojāto iepakojumu.

3.6. Atkāpjoties no līguma, par pirkumu samaksātā summa tiks atgriezta, no kuras Klients sedz ar Preču piegādi saistītās izmaksas, ja Klients ir izvēlējies piegādes metodi, kas nav visizdevīgākais piegādes veids Igaunijā. Šādā gadījumā Klients sedz izmaksas, kas pārsniedz ierastā visizdevīgākā piegādes veida izmaksas. MPharma ir tiesības ieturēt daļu maksas, kas pārsniedz parasto piegādes maksu, no Klientam atgrieztās summas.

3.7. Lai atceltu vai atgrieztu pasūtījumu, Klientam jāiesniedz rakstisks pieprasījums vai jānosūta e-pasts MPharma. Lai atceltu pasūtījumu, Klientam jānorāda tā bankas konta numurs un bankas konta turētāja vārds, uz kuru jāatgriež naudas summa. MPharma neveic naudas atgriešanu skaidrā naudā. Gadījumā, ja Klients vēlas atgriezt preces, precēm jābūt nelietotām un nebojātām. Atgriešana jāveic nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendārās dienas pēc atsaukuma pieteikuma iesniegšanas. MPharma atgriež Klienta samaksāto summu (izņemot piegādes maksu) ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no nebojātu un neizmantotu uztura bagātinātāju atsaukšanas un saņemšanas dienas.

4. Līgumslēdzēja (Klienta) pienākumi

4.1. Lai izpildītu pasūtījumu, Klientam ir pienākums iesniegt pasūtījuma izpildei nepieciešamos datus: vārds un uzvārds, precīza adrese (iela, mājas numurs, pasta indekss, pilsēta/ciemats/novads), kontakttālruņa numurs un e-pasta adrese.

4.2. Gadījumā, ja Klients un Preces saņēmējs atšķiras, Klientam ir jāiesniedz 4.1. punktā minētie saņēmēja dati.

4.3. Gadījumā, ja Klienta sniegtie dati ir kļūdaini un/vai nepilnīgi un neatbilst 4.1. punkta prasībām, MPharma negarantē pareizu pasūtījuma izpildi. Ja iespējams, MPharma sazināsies ar Klientu, lai precizētu kļūdaino vai nepilnīgo informāciju.

4.4. Pirms Preces lietošanas uzmanīgi izlasiet Preces lietošanas instrukciju, iepakojumā iekļauto brošūru, etiķeti, kurā paskaidrota Preces lietošana un sniegts Preces apraksts, kā arī izlasiet E-veikala vietnē publicētos lietošanas norādījumus.

4.5. Pabeidzot pasūtījumu, Klients apstiprina, ka piekrīt šajos Vispārīgajos noteikumos norādītajiem nosacījumiem un apņemas tos izpildīt.

5. MPharma (Lamberts) tiesības

5.1. Ja Klients nepilda savus pienākumus saskaņā ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, tad MPharma negarantē Pasūtījuma stāšanos spēkā un/vai pareizu uztura bagātinātāju nosūtīšanu.

5.2. Ja Klients nav pareizi izpildījis maksājumu saistības, MPharma ir tiesības izpaust Klienta datus Maksājumu brīdinājumu reģistram.

6. MPharma pienākumi

6.1. MPharma apņemas piegādāt Klientam pareizus un pilnīgus uztura bagātinātājus.

6.2.  MPharma apņemas saņemt un dokumentēt visas Klienta pretenzijas.

6.3. MPharma apņemas atrisināt prasījumus 7 darba dienu laikā, ja sūdzības iemesli nav atkarīgi no Līgumslēdzēja. Ja sūdzības cēloni izraisa Klients, Klientam pašam nekavējoties jānovērš visi trūkumi.

6.4. MPharma ir apņēmusies aizstāt nepareizus uztura bagātinātāju paraugus. MPharma uzņemas atbildību tikai par ražošanas defektiem vai citiem trūkumiem, kas saistīti ar uztura bagātinātāju piegādi Līgumslēdzējam (Klientam).

6.5 MPharma neuzņemas atbildību par Klientam nodarīto kaitējumu, ja preču piegāde tiek aizkavēta tādu apstākļu dēļ, kas ir ārpus MPharma kontroles un kuru iestāšanos nevarēja paredzēt, tostarp piegādes kavēšanās iespējamu tiešsaistes veikala tehnisko kļūmju dēļ (nepārvaramas varas apstākļi).

7. Citi nosacījumi

7.1. Attēliem, kas redzami blakus precēm interneta veikalā, ir ilustratīva nozīme. Klientam nav tiesību atgriezt preci, jo Interneta veikalā publicētais Preču iepakojuma attēls precīzi neatbilst piegādātajam preces iepakojumam, ja citādā ziņā prece atbilst pasūtījumam un par preci publicētajai informācijai attiecībā uz preces nosaukumu, daudzumu un īpašībām.

7.2. Preču pieejamība interneta veikalā var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja Klients ir samaksājis par precēm un mPharma nespēj tās piegādāt Klientam sakarā ar preču derīguma termiņa beigām, mPharma ir tiesības atcelt pārdošanas darījumu un atgriezt naudu Klienta norēķinu kontā 14 dienu laikā.

7.3. Strīdi starp Klientu un MPharma saistībā ar preču pasūtīšanu un pirkšanu tiks atrisināti sarunu ceļā. Ja sarunas nesniedz vēlamos rezultātus vai ja Jūs nepiekrītat MPharma piedāvātajam risinājumam un uzskatāt, ka Jūsu tiesības tikušas pārkāptas, Jums ir tiesības iesniedz sūdzību Patērētāju strīdu komitejā, vēršoties Igaunijas Patērētāju aizsardzības padomē vai tiesā. Patērētājs var bez maksas sazināties ar Komisiju un patērētājs var iesniegt sūdzību pats vai ar pārstāvja starpniecību. Patērētāju strīdu komitejas informācija ir pieejama Patērētāju aizsardzības padomes tīmekļa vietnē: http://tarbijakaitseamet.ee.

7.4. Patērētāju strīdu komisija ir ārpustiesas iestāde Igaunijā, kas risina patērētāju un tirgotāju strīdus Patērētāju aizsardzības padomē, kas atrodas Pronksi 12, 10117 Tallinā, tālr.: 6201 920; Patērētāju strīdu komisija reglaments ir pieejams Patērētāju aizsardzības padomes tīmekļa vietnē: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidlused-k

7.5. Visas fotogrāfijas un informācija MPharma mājas lapā (lambertseesti.ee/lambertsbaltic.com/lambertslatvija.lv/lambertslietuvos.eu/ru.lambertsbaltic.com) aizsargā autortiesības un to kopēšana vai cita lietošana bez MPharma piekrišanas ir aizliegta.

Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, zvaniet uz klientu atbalsta dienestu pa tālruni +372 5348 4231 vai rakstiet e-pastu info@lambertseesti.ee (igauņu valodā) vai info@lambertsbaltic.com (starptautiskai saziņai)