BUJ – Bieži uzdotie jautājumi

Šeit esam uzskaitījuši dažus svarīgākos un visbiežāk uzdotos jautājumus, kas var rasties saistībā ar uztura bagātinātājiem un to lietošanu, pasūtījumu veikšanu e-veikalā, pasūtījumu izmaiņām un/vai atcelšanu.

Ja nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu un domājat, ka jūsu jautājums varētu būt noderīgs citiem, lūdzu, paziņojiet mums par to, nosūtot e-pastu uz info@lambertslatvija.lv. Mēs atbildēsim uz jūsu jautājumu un apsolām atjaunināt bieži uzdotos jautājumus.

Ko man darīt, ja nejauši pasūtījumam pievienoju nepareizu produktu?
  • Nosūtiet e-pasta vēstuli uz info@lambertslatvija.lv, norādot pasūtījuma numuru un produktu, kuru vēlaties apmainīt. Ja jaunais produkts ir dārgāks, par starpību tiks izrakstīts rēķins. Ja pieprasītais jaunais produkts ir lētāks par apmaināmo produktu, klients varēs izvēlēties starp dāvanu karti vai cenas starpības summas atmaksu.
  • Ja pasūtījums jau ir iesaiņots un Klientam ir nosūtīta apstiprinājuma vēstule, MPharma ietur maksu par apstrādi 5 EUR apmērā, ja pasūtījumā tiek veiktas izmaiņas.
Kā rīkoties, ja vēlos pievienot vairāk produktu jau veiktam un apmaksātam pasūtījumam?
  • Nosūtiet e-pasta vēstuli uz info@lambertslatvija.lv, norādot pasūtījuma numuru un produktu, kuru vēlaties pievienot savam pasūtījumam. Par pievienotajiem produktiem tiks izrakstīts rēķins.
Pasūtījuma atcelšana
  • Nosūtiet e-pastu uz info@lambertslatvija.lv, norādot pasūtījuma numuru un paskaidrojumu, ka vēlaties atcelt pasūtījumu. Norādiet savu vārdu, uzvārdu un konta numuru, uz kuru vēlaties saņemt naudas atmaksu. Ja pasūtījums vēl nebūs apstrādāts un izsūtīts, saņemsiet naudas atgriešanu 14 kalendāro dienu laikā.
  • Ja vēlaties atcelt jau sakomplektētu pasūtījumu, par kuru esat saņēmis apstiprinājuma vēstuli, MPharma no atmaksājamās summas ieturēs maksu par pasūtījuma apstrādi 5 eiro apmērā.
Produktu atgriešana
  • Jums ir tiesības atcelt uztura bagātinātāju pasūtījumu 14 kalendāro dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas un līdz 14 kalendāro dienu laikā pēc uztura bagātinātāju saņemšanas. Svarīgi, lai produkti netiktu atvērti, lietoti vai bojāti (ieskaitot bojātu iepakojumu, izņemot pārvadāšanas laikā).
  • Lai uzzinātu vairāk par to, kā veikt atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@lambertslatvija.lv vai zvaniet pa tālruni +372 5650 6025.

Nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu? Nekas, rakstiet mums uz info@lambertslatvija.lv, un mēs atbildēsim.