Lietošanas noteikumi

Lamberts oficiālais interneta veikals un izplatīšanas kanāls Baltijas valstīs pieder MPharma OÜ (reģistrācijas kods 14229338, Vabriku 3-8, Tallinn, 10411, Igaunija).

Vispārīgie pasūtījuma noteikumi

Vispārīgie noteikumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām, kas rodas, veicot uztura bagātinātāju pasūtījumu MPharma OÜ (turpmāk saukts – MPharma) pasūtīšanas vidē (turpmāk saukts – Tiešsaistes veikals) interneta vietnē lambertslatvija.lv.

Papildus šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem Klientam un MPharma ir saistoši Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti, uztura bagātinātāju e-veikala cenu saraksts un ierastā labā prakse.

1. Uztura bagātinātāju pasūtīšanas procedūras

1.1 Lai pasūtītu uztura bagātinātājus, Pircējam (Klientam) nav jāreģistrējas kā MPharma (Lamberts) interneta veikala lietotājam (turpmāk tekstā — Interneta veikals).

1.2. Klients izvēlas vēlamo uztura bagātinātāju(-s), nosaka katra uztura bagātinātāja daudzumu, izvēlas piemērotu apmaksas un piegādes veidu un apstiprina pasūtījumu.

1.3. Pasūtīto uztura bagātinātāju cena neietver piegādes izmaksas.  Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Pircēja (Klienta) izvēlētā piegādes veida.

1.4. Klients var norēķināties par Preci, izmantojot internetbankas saiti ( Igaunija, Latvija, Lietuva, Somija), Paypal, Paysera un ar kredītkarti.

1.5. Pasūtījums tiek apstiprināts pēc tam, kad Klients ir veicis un MPharma ir saņēmis maksājumu. MPharma paziņo Klientam pa e-pastu, kad pasūtījums ir stājies spēkā.

1.6. Pasūtītās Preces tiks piegādātas MPharma saskaņā ar Klienta izvēlēto piegādes veidu, kas ir vai nu:

  • Dpd pakomāts;
  • Omniva pakomāts;
  • Smartpost pakomāts;
  • Venipak kurjers. 

1.7. Piegādes metodi var mainīt tikai tad, ja sūtījums jau nav izsūtīts no noliktavas, šādā gadījumā tiks piemērota papildu maksa.

1.8. Ja pasūtījums ir pabeigts un apmaksāts darba dienā līdz plkst. 13:00 un ja pasūtījumā ir iekļauti uztura bagātinātāji, kas pieejami mūsu noliktavā Igaunijā, pasūtījums tiks izsūtīts uz Klienta norādīto piegādes vietu tajā pašā dienā, kad noformēts. Atkarībā no izvēlētās piegādes metodes, vidējais piegādes laiks Latvijā 1-5 darba dienas. Ja prece nav noliktavā, piegāde var aizņemt līdz 20 darba dienām. (Precēm, ko pasūta tieši no piegādātāja noliktavas). Kad pasūtījums tiks piegādāts uz pakomātu, saņemsiet sms ar kodu sūtījuma saņemšanai. Ievadot šo kodu varēsiet saņemt sūtījumu.  Sūtījums tiek glabāts bez maksas Omniva, DPD vai Itella SmartPost pakomātā 7 kalendārās dienas, sākot no ziņojuma nosūtīšanas uz Klienta mobilo tālruni un e-pasta adresi. Pēc 7 dienām paka tiks automātiski nosūtīta atpakaļ uz Lamberts noliktavu, un jaunajai/atkārtotajai piegādei tiks piemērota papildu maksa.

1.9. Venipak kurjers piegādās sūtījumu uz Klienta norādīto adresi Latvijā 1-5  darba dienu laikā, ja pasūtījums tiek noformēts darba dienā līdz plkst. 13.00 un pasūtījums ietver uztura bagātinātājus, kas ir pieejami Igaunijas noliktavā.  Ja prece nav noliktavā, piegāde var aizņemt līdz 20 darba dienām. (Precēm, ko pasūta tieši no piegādātāja noliktavas). Ja kurjers nevarēs sazināties ar klientu pa norādīto tālruni, tiks izsūtīta sms un prece piegādāta uz tuvāko pakomātu. 

1.10. Visi pasūtījumi ārpus Latvijas, Igaunijas un Lietuvas robežām tiek piegādāti saskaņā ar kurjeru pakalpojumu sniedzēju noteikumiem un piegādes laiku.

1.11. Pēc sūtījuma izsūtīšanas no noliktavas, Klients saņems e-pastu ar sūtījuma izsekošanas numuru. 

1.12. MPharma pieņem, ka Klients, kurš noformējis pasūtījumu, saņems preci norādītajā piegādes adresē. MPharma ir tiesības nodot preces piegādes adresē citai personai, kuru Kurjers pamatoti var uzskatīt par Klienta pārstāvi (ģimenes locekli, uzņēmuma gadījumā – sekretāri, apsargu utt.).

1.13. Sūtījuma piegādes brīdī, saņēmējs kurjera klātbūtnē novērtē sūtījuma ārējo iepakojumu. Ja sūtījuma ārējais iepakojums ir bojāts, vai ir pamatotas aizdomas par sūtījuma satura bojājumiem, tiek sastādīts bojājumu akts. 

1.14. MPharma neatbild par preču defektiem, kas radušies pēc piegādes (ja tie netiek konsatēti piegādes laikā), un uztura bagātinātāja trūkumiem, kas radušies Preces ļaunprātīgas vai nepareizas lietošanas gadījumā.

1.15. Uztura bagātinātāji, kas Pasūtījuma noformēšanas brīdī neatrodas Igaunijas noliktavā un tiek pasūtīti pēc klienta pieprasījuma no piegādātāja noliktavas,  tiks piegādāti Klientam 20 darba dienu laikā. 

1.16. Pasūtījumi, kurā ir gan noliktavā pieejami uztura bagātinātāji un produkti, kas pasūtījuma veikšanas brīdī nav pieejami un tiek pasūtīti pēc klienta pieprasījuma no piegādātāja noliktavas, tiks piegādāti 20 darba dienu laikā, vienā sūtījumā, ja vien ar klientu nav panākta cita veida vienošanās. 

1.17. Uztura bagātinātāju cenas ietver 22% PVN (PVN LIKME Latvijas Republikā).

1.18. Piegādes maksa ietver 22% PVN (PVN LIKME Latvijas Republikā).

1.19. Ja mainās PVN likme, preču cenas un piegādes maksas summa tiek koriģēta, ņemot vērā PVN likmes izmaiņas.

2. Pasūtījuma atcelšana vai izmaiņu veikšana tajā

2.1. Viena un tā paša sūtījuma atcelšanas, maiņas un atkārtotas nosūtīšanas gadījumā MPharma ietur apkalpošanas maksu 6 eiro apmērā, kā arī piegādes maksu atkarībā no klienta izvēlētā piegādes veida.

2.2. Ja nepieciešams atcelt pasūtījumu vai veikt tajā izmaiņas, sūtiet e-pastu uz info@lambertslatvija.lv  vai zvaniet +372 5650 6025. Norādiet pasūtījuma un rēķina numuru, kā arī nepieciešamās darbības – pasūtījuma atcelšanu, preces, kas jāpievieno vai jāizņem no pasūtījuma. 

2.3. Ja Pasūtījums jau ir apstrādāts un Klientam ir nosūtīta apstiprinājuma vēstule, MPharma ietur apstrādes maksu 6 eiro apmērā, pasūtījuma atcelšanas gadījumā. 

2.4. Ja pasūtījumu nepieciešams atgriezt vai mainīt, varat izmantot SMS ziņā saņemto atgriešanas kodu, lai ērti atgrieztu preci ar DPD, Omniva vai Venipak pakomātu starpniecību. Ja vēlaties atgriezt preci ar Itella pakomātu, nepieciešams izmantot iepriekš nosūtīto pakomāta durvju kodu.

3. Reģistrācijas procedūra interneta veikalā

3.1. Lai kļūtu par MPharma ( Lamberts ) klientu, ir jāreģistrējas kā tiešsaistes lietotājam vietnē lambertslatvija.lv.

3.2. Lai reģistrētos, ir nepieciešams aizpildīt visus formā norādītos laukus, lai varētu izpildīt visus piegādes nosacījumus un pārliecināties, ka sūtījums nonāk pie klienta.

3.3. Pēc reģistrācijas MPharma ( Lamberts ) nosūta Klientam apstiprinājuma e-pasta  vēstuli uz lietotāja norādīto e-pastu ar norādījumeim par lietotāja konta aktivizēšanu.

3.4. Pēc lietotāja konta aktivizēšanas Klients var pieslēgties MPharma ( Lamberts) interneta veikalam ar izvēlēto lietotājvārdu un paroli un veikt uztura bagātinātāju pasūtījumus.

 *Pasūtījumus var veikt arī bez reģistrācijas.

4. Klienta tiesības

4.1. Klientam ir tiesības pasūtīt uztura bagātinātājus no interneta veikala par MPharma noteikto cenu un saskaņā ar fiksētajiem noteikumiem.

4.2. Uztura bagātinātājiem, kas nosūtīti Klientam, jābūt kvalitatīviem un atbilstošiem, kā arī jāatbilst MPharma noteiktajiem nosacījumiem.

4.3. Klientam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas iesniegt MPharma ( Lamberts ) pieprasījumus par pasūtītajiem uztura bagātinātājiem pa e-pastu info@lambertslatvija.lv 

4.4.  Atteikuma tiesības ir Pircēja (fiziskas personas, kas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma kontekstā ir „patērētājs”) tiesības 14 dienu laikā, skaitot no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādītā trešā persona ir saņēmusi Preces, atteikties no Precēm saskaņā ar Atteikuma tiesību izmantošanas kārtību.

4.5. Pircējs Atteikuma tiesības nevar izmantot, ja:

– Iegādātas Preces, kas ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas (higiēnas preces, kosmētika);

– Iegādāti uztura bagātinātāji, bezrecepšu zāles un medicīnas preces, kuriem nepieciešami noteikti uzglabāšanas apstākļi (mitruma, gaismas, temperatūras u.c. ierobežojumi);

– Ja Pircējs atvēris Preces iepakojumu vai, ja iepakojums vai Preces ir bojātas. Ja preces iepakojuma bojājums konstatēts piegādes laikā, lūgums pēc iespējas ātrāk informēt MPharma (Lamberts) pa e-pastu info@lambertslatvija.lv 

4.6. Atkāpjoties no līguma, Klientam tiks atgriezta samaksātā summa, ja Klients ir izvēlējies piegādes metodi, kas nav visizdevīgākais piegādes veids Latvijā. Šādā gadījumā Klients sedz izmaksas, kas pārsniedz ierastā visizdevīgākā piegādes veida izmaksas. MPharma ir tiesības ieturēt daļu maksas, kas pārsniedz parasto piegādes maksu, no Klientam atgrieztās summas.

4.8. Lai atceltu vai atgrieztu pasūtījumu, Klientam jāiesniedz rakstisks pieprasījums vai jānosūta e-pasts MPharma info@lambertslatvija.lv Lai atceltu pasūtījumu, Klientam jānorāda tā bankas konta numurs un bankas konta turētāja vārds, uz kuru jāatgriež naudas summa. MPharma neveic naudas atgriešanu skaidrā naudā. Gadījumā, ja Klients vēlas atgriezt preces, precēm jābūt nelietotām un nebojātām. Atgriešana jāveic nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendārās dienas pēc atgriešanas pieteikuma iesniegšanas. MPharma atgriež Klienta samaksāto summu (izņemot piegādes maksu) ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no nebojātu un neizmantotu uztura bagātinātāju saņemšanas dienas.

5. Pircēja ( Klienta ) pienākumi

5.1. Lai izpildītu pasūtījumu, Klientam ir pienākums iesniegt pasūtījuma izpildei nepieciešamos datus: vārds un uzvārds, precīza adrese (iela, mājas numurs, pasta indekss, pilsēta/ciemats/novads), kontakttālruņa numurs un e-pasta adrese. 

5.2. Gadījumā, ja Klients un Preces saņēmējs atšķiras, Klientam ir jānorāda 5.1. punktā minētie saņēmēja dati.

5.3. Gadījumā, ja Klienta sniegtie dati ir kļūdaini un / vai nepilnīgi un neatbilst 5.1. punkta prasībām, MPharma negarantē pareizu pasūtījuma izpildi. Ja iespējams, MPharma sazināsies ar Klientu, lai precizētu kļūdaino vai nepilnīgo informāciju.

5.4. Pabeidzot pasūtījumu, Klients apstiprina, ka piekrīt šajos Vispārīgajos noteikumos norādītajiem nosacījumiem un apņemas tos izpildīt.

5.5. Pirms Preces lietošanas uzmanīgi izlasiet Preces lietošanas instrukciju, iepakojumā iekļauto brošūru, etiķeti, kurā paskaidrota Preces lietošana un sniegts Preces apraksts, kā arī izlasiet E-veikala vietnē publicētos lietošanas norādījumus. Ja rodas kādi jautājumi par produktiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu speciālistiem pa e-pastu pharmacist@lambertslatvija.lv

6. MPharma ( Lamberts ) tiesības

6.1. Ja Klients nepilda savus pienākumus saskaņā ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, tad MPharma negarantē Pasūtījuma stāšanos spēkā un/vai pareizu uztura bagātinātāju nosūtīšanu.

6.2. Ja Klients nav pilnībā izpildījis maksājumu saistības, MPharma ir tiesības izpaust Klienta datus Maksājumu brīdinājumu reģistram.

7. MPharma ( Lamberts ) pienākumi

7.1. MPharma apņemas piegādāt Klientam atbilstošus un kvalitatīvus  uztura bagātinātājus.

7.2.  MPharma apņemas pieņemt un dokumentēt visas Klienta pretenzijas.

7.3. MPharma apņemas atrisināt prasījumus 7 darba dienu laikā, ja sūdzības iemesli nav atkarīgi no Līgumslēdzēja. Ja sūdzības cēloni izraisa Klients, Klientam pašam nekavējoties jānovērš visi trūkumi.

7.4. MPharma ir apņēmusies aizstāt neatbilstošus uztura bagātinātājus. MPharma uzņemas atbildību tikai par ražošanas defektiem vai citiem trūkumiem, kas saistīti ar uztura bagātinātāju piegādi Pircējam (Klientam ).

7.5 MPharma neuzņemas atbildību par Klientam nodarīto kaitējumu, ja preču piegāde tiek aizkavēta tādu apstākļu dēļ, kas ir ārpus MPharma kontroles un kuru iestāšanos nevarēja paredzēt, tostarp piegādes kavēšanās iespējamu interneta veikala tehnisko kļūmju dēļ (nepārvaramas varas apstākļi).

8. Citi nosacījumi

8.1. Attēliem, kas redzami blakus precēm interneta veikalā, ir ilustratīva nozīme. Klientam nav tiesību atgriezt preci, jo Interneta veikalā publicētais Preču iepakojuma attēls precīzi neatbilst piegādātajam preces iepakojumam, ja citādā ziņā prece atbilst pasūtījumam un publicētajai informācijai attiecībā uz preces nosaukumu, daudzumu un īpašībām.

8.2. Preču pieejamība interneta veikalā var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja Klients ir samaksājis par precēm un MPharma nespēj tās piegādāt Klientam,, MPharma ir tiesības atcelt pasūtījumu un atgriezt naudu Klienta norēķinu kontā 14 dienu laikā.

8.3. Strīdi starp Klientu un MPharma saistībā ar preču pasūtīšanu un pirkšanu tiks atrisināti sarunu ceļā. Ja sarunas nesniedz vēlamos rezultātus vai ja Jūs nepiekrītat MPharma piedāvātajam risinājumam un uzskatāt, ka Jūsu tiesības tikušas pārkāptas, Jums ir tiesības iesnigt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) personīgi, ievietojot to PTAC pasta kastē Brīvības ielā 55, Rīgā (2. ieeja, ielokā pie baznīcas) darba dienās no plkst. 8.00 – 17.00, ar pasta starpniecību (adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010) vai izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus.

8.5. Visas fotogrāfijas un informācija MPharma ( Lamberts ) mājas lapā ( lambertslatvija.lv aizsargā autortiesības un to kopēšana vai cita lietošana bez MPharma piekrišanas ir aizliegta.

Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, zvaniet uz klientu atbalsta dienestu pa tālruni +372 5650 6025‬ vai rakstiet e-pastu info@lambertslatvija.lv